FAALİYET PLANI, GÖREV DAĞILIMI |
BAĞLI OLDUĞU BAŞKANLIK | BİRİM ADI | GÖREV TANIMI | İLGİLİ PERSONELİN
ADI,SOYADI VE İLETİŞİM BİLGİLERİ |
|
|
|
|
|
PERSONEL VE DESTEK HİZMETLERİ BAŞKANLIĞI | CİMER -SABİM KOORDİNAÖRLÜĞÜ | CİMER başvurularına ait işlemler ile birim ve alt birimlerindeki başvuruların takip ve denetimini yaparak bu birimlerdeki kullanıcılar arasında koordinasyonu sağlanması. | Koordinatör HÜLYA DEMİR |
|
Tel: 310 40 42 |
|
CİMER Başvurularının yasal süre içerisinde (15-30 gün) sürede cevaplanmasının sağlanması, | |
Alt birimlerde yapılan CİMER kullanıcı değişikliklerinin üst yazı ile Konya Valiliği İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne bildirilmesi ve yeni kullanıcıların tanımlanması işlemlerinin yapılması. |
Sağlık Bakanlığı Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından kuruma gönderilen SABİM başvurularının takibi, başvuruların ilgili olduğu birimlere (Tüm Başkanlıklara, İlçe Sağlık Müdürlüklerine, Hastanelere, Entegre Hastanelere ve diğer alt yetkili kullanıcılara eş zamanlı olarak) sevk işlemlerinin yapılması, |
Başvuruların en kısa sürede cevaplanmasının takibi ve cevapların onaylanarak Sağlık Bakanlığı SABİM Koordinatörlüğüne geri bildirimlerin yapılması, |
SABİM Başvurularının en kısa süre içerisinde cevaplanmasının sağlanması, süresi geçen başvurular için rutin olarak sözlü hatırlatmalar yapılmaktadır. |
Alt birimlerde yapılan işlem ve SABİM kullanıcı değişikliklerinin takibi ve sistem üzerinden yeni kullanıcıların tanımlanması işlemleri. |
Konya Valiliği Muhtar Bilgi Sistemi üzerinden gelen başvuruların takibi, ilgili birimlerle EBYS üzerinden yazışma yapılarak başvuruların cevaplanması ve Muhtar Bilgi Sistemine cevapların kaydedilmesi. |
İçİşleri Bakanlığı Valilik Açıkkapı Sistemi üzerinden gelen başvuruların takibi,ilgili birimlerle EBYS üzerinden yazışma yapılarak başvuruların yasal süre içinde cevaplanması ve Açık Kapı Sistemine kaydedilmesi. |